معرفی کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکهایی
اثر ریچارد کوئک
موفقیت یک حق انتخاب است. اگر میخواهید در بازاریابی شبکهایی پیروز باشید، کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکهای، اثر ریچاردکوئک، در شما "ذهنیت یک میلیونر" را به وجود خواهد آورد که برای رسیدن به موفقیت به آن نیازمندید. همچنین به شما کمک میکند شرکت بازاریابی شبکه ایی سالم از غیر سالم را تشخیص دهید.
کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ایی
(the insider secrets to network marketing)
یک راهنمای آموزشی مناسب برای تجارت بازاریابی شبکهایی و MLM (بازاریابی چند سطحی یا چندلایهای) است.
ایدهها واستراتژیهایی که در این کتاب آمده است ساده، مؤثر و نتیجه بخشاند.
این کتاب، چه برای مبتدیان در کار و چه برای حرفهایها راهنمای مناسبی است.
این کتاب یک سیستم ساده را به همراه راهبردهای مورد نیاز موفقیت در نود روز نخست فعالیت در بازاریابی شبکهایی برای مبتدیان آشکار میسازد.
نود روز نخست بسیار حیاتی است زیرا اگر برای کسب موفقیت در این زمان برنامهریزی کرده باشید، به احتمال فراوان برای مدت مدیدی یک شبکهساز باقی خواهید ماند.
کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکهایی با هدف ارایهی ایدهها و استراتژیهای ساده که لازمهی موفقیت در بازاریابی شبکهایی است نگاشته شده و انتظار میرود که بازاریابی شبکهایی را برای شما ساده، لذت بخش، مهیج و البته «سودآور تر» کند.
داشتن این کتاب برای هر شبکهسازی ضروری است. ایدهها و راهبردهای ارائه شده در کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکهایی، پایهی خوبی برای تجارت بازاریابی شبکهایی یا بازاریابی چند سطحی شما خواهد بود.
فهرست مطالب کتاب
مقدمه نویسنده
فصل اوّل: بازاریابی شبکهایی چیست؟ «پیشینه و پیشرفت آن»
فصل دوم: بازاریابی شبکهایی چه چیزی نیست؟ «همزاد شر»
فصل سوم: مفاهیم بازاریابی شبکهایی «بزرگترین فرصت»
فصل چهارم: شروع کار «فقط انجامش بده»
فصل پنجم: پاسخ به ابهامات «زره رزم بپوشید»
فصل ششم: مشتری یابی «برو ماهیگیری»
فصل هفتم: معرفی کار «به نمایش بگذارید»
فصل هشتم: جمع بندی و رسیدن به توافق «لبه پرتگاه»
فصل نهم: پیگیری «عامل سرسختی و سماجت»
فصل دهم: همانندسازی «دستگاه تکثیر»
فصل یازدهم: تدابیر پایه گذاری تجارت «جادوی تدبیر»
فصل دوازدهم: نگرش، باور، تعهّد و اشتیاق «سوخت حرکت به سمت موفقیت»
فصل سیزدهم: موفقیت یک انتخاب است «بزرگترین هدیه شما»