ثبت نام| ورود 0

گزارش سمینار 23 دی ماه (آینده سازان)

1401-11-02


ز کوشش به هر چیز خواهی رسید
به هر چیز خواهی کماهی رسید
“ملک الشعرا بهار”

اولین همایش شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا در روز ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ مصادف با روز مادر در سالن همایش های پژوهشکده وزارت نفت برگزار شد.

 

تمامی عزیزان از ساعت ۱۳:۳۰ در سالن حضور داشته و با یک دیگر حال و احوال میکردند. 

سمینار رأس ساعت ۱۵:۰۰ برگزار شد و تمام عزیزان با تحویل گرفتن ID CARD های خود وارد سالن شده و در جایگاه خود قرار گرفتند.

 

در این هنگام جناب آقای محمدرضا ودادی به عنوان مجری برنامه جلسه را شروع کرده و بعد از صحبت های ایشان و انرژی دادن به حضار، از مدیران شرکت و مجموعه جناب آقایان مهندس عادل صفره و مهندس نادر صفره و جناب آقای محمدرضا بهرامی راد دعوت به حضور در سالن کردند.

ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه کلیپی در مورد محصولات شرکت پخش شده که توضیحات کامل درباره ی محصول و ترکیبات آن به تمام افراد حاضر در سالن ارائه شد.


جناب آقای محمدرضا ودادی از سرکار خانم مهندس عاطفه نهوشیان دعوت کردند تا درباره محصولات توضیحاتی را ارائه دهند.

سرکار خانم مهندس عاطفه نهوشیان در خصوص معرفی محصولات و ترکیبات آنها توضیحات لازم را دادند.
در ادامه از سرکار خانم شایسته شتابی دعوت کردند و ایشان در مورد ارسال محصولات و بسته بندی،اینکه فاکتورها به روز بسته بندی شده  و ارسال می شود مگر در مواقع خاص با اطلاع قبلی،روزانه به اکثر استان ها،روستاها و شهر ها ارسال انجام می شود.
درچهار استان ایران از جمله،تهران،اصفهان،قزوین و خرم آباد که دفاتر مرکزی دارند ارسال صورت میگیرد و برای استان های دیگر ارسال به آدرس شخصی انجام می شود.

توضیح دادند که بار به صورت سالم و ایمن به بازاریابان ارسال می شود و ارسال کدرهگیری مرسوله برای هر فاکتور به زودی در حال اقدام هستند.

خبر خوش اینکه فروش هر استان مبلغ ۵۰۰ میلیون به بالا باشد مجوز نمایندگی در آن استان را کسب کرده و فروش بالای یک میلیارد و دویست میلیون تومان حمایت شرکت برای ایجاد شعبه سیب اکسپرس برای آن ها در نظر گرفته می شود.

سرکار خانم حنانه باغنی در رابطه با بهداشت دستگاه ها،تمیز کردن و ضدعفونی کردن آنها اطلاعاتی را برای افراد شرح دادند.

از جناب آقای مهندس نادر صفره دعوت کردند تا ایشان درباره ی برنامه های کارخانه برای حال و آینده  و توسعه و فرایند اضافه شدن محصولات جدید صحبت کنند.

در ادامه کلیپی از دفتر مرکزی شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا پخش شد.


از جناب آقای مهندس عادل صفره دعوت کردند تا درخصوص قوانین و مقررات حضور در دفاتر و شعب،پیگیری درخواستها و رفع مشکلات بازاریابان و رسیدگی به مشکلات شرکت صحبت کنند.
و درباره ی اینکه پلن شرکت تغییر نخواهد کرد صحبت کردند.
در ادامه تشکر کردند از آقای بهرامی راد برای تیم فروش و تیم سازی،تشکر از عزیزان دفتر مرکزی،از مهندسان در کارخانه و از واحد روابط عمومی(مجموعه ستیا)

در ادامه از ۲۰ نفر تاپ ۲۰ برتر فصل پاییز و ۸ نفر از تاپ ۸ فروشنده برتر پاییز تقدیر و تشکر کردند و بج سینه و لوگو شرکت سفیران به عزیزان هدیه دادند.

مجری برنامه از آقای حسین سلیمی درخواست کردند که در مورد خودشان،تجربیاتشان و فروش صحبت کنند.

در ساعت ۱۸:۰۰ تایمی برای استراحت و آنتراک برای صرفه میان وعده و تایمی را برای امضای استند شرکت سفیران و بینش و نگرش خود نسبت به آینده سفیران نوشتند.

در پارت دوم سمینار کلیپی درباره ی روز مادر پخش شد که بعد از آن جناب آقای بهرامی کادویی به مادربزرگوارشان تقدیم کردند.

جناب آقای علی میرزایی در خصوص برگزاری آموزش و تیم سازی و تجربیاتشان در زمینه بازاریابی و انگیزه دادن در رابطه با موفقیت و توسعه فروش صحبت کردند.

در ادامه جناب آقای قاسم عرب در مورد ارزش ها و انگیزه دادن به افراد تیم و توسعه تیم سازی صحبت کردند.

جناب آقای امیر فروزان بابت سال ها آینده سازان نتورک ایران بودن افتخار کرده و به اعضای گروه انگیزه دادند. جناب آقای بهرامی راد در رابطه با لیدرها صحبت کردند و و تجربیاتشان در زمینه شخصی و کاری،راجب ۱۰۰ سالگی سفیران صحبت هایی کردند و به تمام اعضای تیم انگیزه دادند و در رابطه با موفقیت صحبت کردند و از ۲۰ نفر اول تیم خود تشکر کردند.

و در انتها ، عزیزان کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

طاهره آقامیرزایی

واقعا عالی بود ،در یک سطح بالا و حرفه ایی برگزار شد . من ده سال هستش افتخارم آینده ساز بودن در تیم ویژن تیک هستش و دوست دارم در شرکت سفیران این فرصت و افتخار رو به دیگران انتقال بدم
پروانه نصرتی

اولین سمینار مصادف شد با روز مادر به پاس مهربانی مادرانمون تلاش کردیم تا حائز شرایط شرکت در سمیار شدند و کنارمون بودند مثل همیشه??
مهدی اسدی

ماندگارترین و با ارزش مند ترین با ثبات ترین تیم نت وورک ایران
مهناز پرویزی

احسنت به تمام دوستان و عزیزان نتورک .قطعا یاد خواهید داد که ناامیدی ممنوع و خواستن توانستن است.موفق و پایدار
سکینه تاجیک

از صفر شروع میکنم درسته اما اونقدر پیشرفت خواهم کرد که برای گذاشتن عددحروف ریاضی برای صفر ها جا کم بیاد 💺 گرفتی که چی میگم همکار محترم
عسل خدابخشی ریزی

خیلی مکان خوب و باحال و پرانرژی هستش مدت کمی بینشون بودم ولی واقعا خیلی لذت بردم و بهترین روزای عمرم بود