ثبت نام| ورود 0

بررسی تخصصی کرم ضد آفتاب رنگی SPF 50 وزن 60 گرم

1402-06-12

هر نوع پوستی که داشته باشید در هر فصلی نیاز به استفاده از ضد آفتاب دارید. انتخاب ضد آفتاب مناسب برای نوع پوست اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که ضد آفتاب مناسبی انتخاب نکنید، ممکن است دچارخشکی پوست یا آکنه و جوش شوید. استفاده از ضد آفتاب تنها مختص فصل تابستان نیست بلکه حتی در فصل زمستان هم قبل از بیرون رفتن چه نور آفتاب باشد و چه نباشد باید از کرم ضدآفتاب استفاده کرد. ممکن است به آرایش کردن علاقه‌ای نداشته باشید اما مصرف یک ضد آفتاب رنگی سبک ، رنگ پوست شما را هماهنگ و یکدست می‌کند و باعث پنهان شدن نقص‌های پوست می‌شود؛ پس امتحان کردن آن ضرری ندارد! چرا که اثر مخربی همچون فونداسیون‌های غلیظ به جا نمی‌گذارد

 کرم ضد آفتاب SIB   محافظت کننده قوی پوست در برابر پرتوهای مضرآفتاب است.  ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر به کار رفته در این محصول از پوست در برابر پرتوهای مخرب UVA و UVB به طور همزمان محافظت می کند.  این محصول از آسیب های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد و پیری پوست جلوگیری کرده و مانع از آفتاب سوختگی و التهابات پوست می شود. این ضد آفتاب به دلیل رنگی بودن، پوشش مناسبی برای پوست ایجاد می کند و جلوه زیباتری به آن می دهد.

 کرم ضدآفتاب رنگی SPF۵۰ انتخابی کاملا مناسب برای استفاده روزانه افراد است. این ضدآفتاب از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کرده و اجازه نمی‌دهد که پوست دچار آفتاب سوختگی و یا آسیب دیدگی شود. خوشبختانه بافت بسیار سبک همراه با جذب بسیار بالا از ایجاد حس سنگینی و چربی روی پوست جلوگیری می‌کند.

این کرم علاوه بر خاصیت محافظت کنندگی قوی پوست در مقابل طیف وسیعی از اشعه‌های مضر آفتاب، دارای قدرت پوشانندگی مناسبی نیز است. ساختار سبک، قدرت جذب سریع و استفاده از مواد جاذب چربی در این کرم، آن را به محصولی مناسب تبدیل کرده است. این کرم در برابر تعریق و شستشو مقاوم است. همچنین باعث ایجاد رطوبت در پوست، کاهش التهابات پوستی در مقابل اشعه مضر آفتاب و آفتاب سوختگی می‌شود.

مناسب ترین زمان و نحوه استفاده از کرم ضدآفتاب  

بهترین زمان استفاده از کرم ضدآفتاب 30 دقیقه قبل از خروج از منزل است. زیرا این کرم برای عملکرد بهتر، حدودا 20 تا 30 دقیقه زمان نیاز دارد تا جذب پوست شود.

همچنین توجه داشته باشید، پوشاندن پوست با میزان کافی ضد آفتاب برای حفاظت از آن اهمیت بسیار بالایی دارد. تحقیقات نشان دهنده این است که بیشتر مردم، حدود 70 درصد کمتر از میزان تایید شده و استاندار از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند.

میزان استفاده از ضد آفتاب بهتر است به اندازه 2.5 بند انگشت روی پوست صورت باشد. بقیه نواحی را نیز (به ویژه پشت گوش‌ها و گردن) با مقدار کافی ضد آفتاب بپوشانید.

لطفا دقت کنید

محصول را در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری فرمایید.

دور از تابش نور آفتاب و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید..

عاطفه زرابادی پور

عالیییه این محصول😍🔥🔥
سیده مریم ارایی

خیلی عالی روپوست میخوابه
یعقوب کریمی

حتی لک های صورت رو بی رنگ کرد و از بین برد