ثبت نام| ورود 0

بررسی تخصصی محلول پاک کننده آرایش

1401-11-03

داشتن پوستی زیبا و عاری از هرگونه لک و آکنه از قدیم تا کنون دغدغه بسیاری از بانوان بوده و هست.

پاکسازی پوست مهمترین و اصلی ترین روتین پوستی هر فرد برای داشتن پوستی درخشان به شمار می رود.

بسیاری از بانوان بعد از گذراندن یک روز طولانی بعد از کار،مهمانی یا دورهمی به دنبال محصولی برای پاک کردن آلودگی ها و آرایش صورت خود می باشند.

پاک کردن آرایش کار راحتی نیست،در بیشتر موارد بعد از چند بار شست و شوی صورت همچنان مقداری از مواد آرایشی بر روی پوست باقی می ماند ، آلودگی ها و چربی های مواد آرایشی پاک نشده و باعث مسدود شدن روزنه های پوستی شده و باعث ایجاد لک و آکنه های پوستی می شود.

بهتر است بدانید پوست صورت روزانه با انواع آلودگی ها در تماس است و حتی اگر در طول روز از مواد آرایشی استفاده نکرده باشید بهتر است قبل از خواب پوست صورت را با پاک کننده مناسب تمیز کرده و به ادامه روتین پوستی خود بپردازید.

در واقع پاکسازی نکردن ‌پوست به صورت درست و اصولی مانع رسیدن سرم ها و آبرسان ها به عمق پوست می شود.

اگر میخواهید یک محلول پاک کننده آرایش قوی به روتین پوستی خود اضافه کنید و پوستی شفاف و درخشان داشته باشید،بهتر است با محلول پاک کننده آرایش شرکت سفیران آشنا شوید.

محلول پاک کننده آرایش شرکت سفیران بر پایه آب تولید شده ،فاقد الکل و پارابن بوده و رطوبت پوست را حفظ کرده و مانع از ایجاد خشکی پوست می شود.


محلول پاک کننده آرایش شرکت سفیران علاوه بر خاصیت پاک کنندگی،باعث شفافیت پوست می شود.
 
این محصول دارای عصاره خیار و آلوئه ورا می باشد که به خنک کنندگی پوست بعد از استفاده از آن کمک می کند.
عصاره بابونه در آن جلوگیری از التهابات پوستی شده و مانع از ایجاد سوزش پوست میشود.

بسته بندی فوق العاده محصول برای حمل و نقل مناسب بوده و با خیال راحت آن را می توانید همیشه به همراه داشته باشید و نگران باز شدن درب و ریختن مایع آن نباشید.

حجم محلول پاک کننده آرایش ml 250 می باشد که مقرون به صرفه بوده و مدت زمان زیادی می توانید از آن استفاده کنید.

از این محصول در دو نوبت شب و روز می توانید استفاده کنید،کافیست ابتدا یک پد را به محلول آغشته کنید،سپس پد را روی صورت خود بکشید و فراموش نکنید که بعد از آن از مرطوب کننده یا آبرسان استفاده کنید،این محصول نیاز به آبکشی ندارد

سید علیرضا آقامیرزایی

سلام ممنون از اطلاعات درست و کاربردی که اعلام کردید . خیلی جذذذاب و مورد استفاده قرار گرفت . بیشتر با فضای پوست و پاکسازی آشنا شدم حتما از این موارد استفاده خواهم کرد
سید علیرضا آقامیرزایی

اطلاع رسانی هم خواهم کرد چون به درد بخور بود