ثبت نام| ورود 0

بررسی تخصصی شامپو بدن بزرگسال بدون سولفات با عصاره لیمو 450 ml

1402-06-12

 

بدون شک حمام کردن در پایان روز یکی از دلچسب ‌ترین فعالیت‌های روزانه برای همه ما محسوب می‌شود. چرا که خستگی را از تن‌مان بیرون می‌کند و احساس آرامش را به ارمغان می‌آورد. یکی از کارهایی که لذت استحمام را برایتان چند برابر می‌کند؛ خرید شامپو بدن با کیفیت و خوشبو است. شامپو بدن بدون سولفات SIB   علاوه بر اینکه بدون آسیب رساندن به سلامت پوستتان، چربی، آلودگی و کثیفی آن را از بین می‌برد؛ با داشتن رایحه لیمو، موجب خوشبو و معطر شدن پوستتان نیز می‌شود. همچنین در حین استحمام، احساس طراوت و تازگی را به ارمغان می‌آورد.

این محصول با فرمولاسیون منحصر به فرد سبب ایجاد خشکی و حذف چربی‌های ضروری پوست شما نمی‌شود و نرمی و لطافت آن را حفظ می‌کند. ظاهری شاداب، زنده و با طراوت به پوستتان می‌بخشد و در حین شستشو آسیبی به سطح رطوبت طبیعی پوست نمی‌رساند. برای استفاده تمامی پوست‌ها ایده‌آل است و می‌توانید برای شستشوی روزانه پوست بدنتان از آن استفاده کنید.

محصول فوق مواد مغذی ضروری پوستتان را نیز تامین می‌کند و در نتیجه منجر به شادابی و شفافیت هر چه بیشتر پوست بدنتان می‌شود. با خرید شامپو بدنSIB  که ساختاری فاقد سولفات و رنگ‌های مصنوعی دارد؛ سلامت و شادابی پوستتان را تضمین کنید.

شامپو بدن بدون سولفات باعصاره لیمو شرکت سفیران با ترکیبات ارگانیک و طبیعی فرموله شده است و پوست بدن را با ملایمت پاک می کند. آلودگی ها، کثیفی ها و چربی های اضافه منافذ باز پوست را مانند آهن ربا جذب می کند و پوست بدن را بدون خشک کردن آن تمیز می کند. این محصول با فرمولاسیون شامپو بدن SIB  ملایم  و برای استفاده همه افراد با هر نوع پوستی حتی پوست های حساس ایده آل است. بعد از شستشو مانع احساس کشیدگی، پوسته پوسته شدن و تحریک شدن پوست می گردد.

رایحه دل انگیز و طراوت بخش حس خوبی به مصرف کننده منتقل می کند و بعد از استحمام نیز پوست را تا مدت زمان مناسبی خوشبو نگه می دارد. محتویات فاقد پارابن و سولفات بهترین مزیت برای انتخاب آن به شمار می آید که در حین شستشو مواد ضروری و چربی های مفید پوست بدن را از بین نمی برد. همچنین نرمی و لطافت بینظیری به پوست می بخشد و ظاهر شاداب و صاف پوست بدن را حفظ می کند.

مهناز پرهیزکاری

فوق العاده خوشبو میکنه بدن رو