اهدافی که ارزش دنبال کردن را دارند

اهدافی که ارزش دنبال کردن را دارند

  1. هدفی بزرگتر از خود.
  2. اهداف معنی دار.

بسیاری از مردم با این فکر به بازاریابی چند سطحی می آیند که آن راهی کوتاه و آسان برای ثروتمند شدن است. واقعیت این است که این فکر از واقعیت به دور است. بازاریابی چندسطحی، مثل هر کسب و کار دیگری، به میزان زیادی به تعهد و تلاش نیاز دارد. اما قبل از این که شروع کنید، بسیار مهم است که اهداف خود را تعیین کنید.
• برای به دست آوردن پول کلان، باید اهدافی تعیین کنید که ارزش دنبال کردن را داشته باشند، اهدافی که من اهداف معنی دار می نامم.
• مردمی که بسیار موفق هستند دو وجه مشترک بزرگ با هم دارند؛ اول اینکه اهدافی بزرگتر از خود انتخاب می کنند و کاملا بر آن ها تمرکز دارند، دوم اینکه آنان به اهداف مالی ای می رسند که آن ها را قادر می سازد به اهدافی که واقعا برای شان ارزشمند است دست یابند و آن کمک به دیگران است.
• شما را با این ایده آشنا می کنم که ثروت مالی نمی تواند به آن میزان که خود را وقف دیگران می کنید، راضی تان کند.
• بسیاری از ما زمانی نیاز های اولیه مان برآورده می شود، از استفاده از حداکثر ظرفیت مان دست می کشیم. اگر واقعا می خواهید کار ارزشمندی انجام دهید، باید به ورای نیازهای اولیه تان نگاه کنید.
• کسانی که نمی توانند پول کلان را در ذهن خود ببینند احتمالا هیچ وقت به چنین پولی نخواهند رسید. درست است؛ برای این نکته استثناهایی هم وجود دارد اما معدودند.

منبع:

کتاب بهترین سال شما در بازاریابی چند سطحی